dinsdag 3 november 2009

Presentatie High Five



Eindhoven, 2 november 2009
In aanloop tot het jaarcongres voor drie BOVAG-afdelingen mochten Arjen van Eck en ik een presentatie houden voor de kleinschalige rijschoolhouders. Het thema was gegeven; hoe zet een kleinschalig professionele rijschool zich effectief in de markt. Arjen belichtte dit vanuit de marketingkant en ik vanuit de communicatiekant. Om het voor de toehoorder makkelijker te maken, hebben wij deze middag de high five methode gelanceerd. Waarbij elke vinger voor een thing-to-do staat. De duim is het uitgangspunt, de basis, jouw verhaal als ondernemer. De wijsvinger geeft de doelen aan waar je naar toe wilt met je bedrijf. De middelvinger laat zien dat je keuzes moet maken. Doe ik iets wel of niet, toetsen aan je doelstelling dus. De ringvinger geeft je relaties aan. Creeer ambassadeurs om je heen, mond-op-mond is de beste reclame. En dat kleine ding houdt ons bij de pinken. Blijf alert, ontwikkel mee, maar blijf bij jezelf. High five!

Geen opmerkingen: