maandag 31 augustus 2009

de andere kant...

Jaren lang heb ik mensen voor camera's moeten zetten, foto hier, opname daar. Voor een magazine of voor film. Je regelt een fotograaf, een locatie en vraagt of de persoon in kwestie dit of dat wil doen. Alles voor een mooi plaatje. En zelf als sturend element aanwezig.

Vandaag lag het anders. Ik mocht op de foto. Enkele weken geleden ben ik gevraagd om mee te werken aan een uitgave van ANBO Magazine. Doelgroep 50+ (so what ;). Een interview. Onderwerp: 50+ ers die plots een lager inkomen hebben en dan hoe verder...

Vandaag werden de 'plaatjes' er bij geschoten door Robert Elsing. Grappig om nu zelf eens onderwerp te zijn in plaats van leading. De opnames binnen waren snel klaar, buiten was wat lastiger, want ja, de zon stond hoog aan de lucht, 27 graden..... en het blad komt uit in oktober. Dus jas aan en sjaal om. Ik kan jullie verzekeren dat er een aantal Waddinxveners is dat zich hierover heeft verbaasd. De fietsende blonde vrouw met boodschappentas, met jas en sjaal, die steeds weer dat fietspad op en af reed. Over enkele weken zie ik het resultaat. En dat komt natuurlijk in de blog :). Thanks Robert, het was leuk om een keer zelf in het licht te staan.

Geen opmerkingen: