Grappig, net als ik twee energieleveranciers aan de lijn heb gehad over hoe voordelig het voor mij als ondernemer wel niet is om via hen gas en stroom af te nemen, komt er een tweet (bericht via twitter) voorbij. "Tip om ongewenste telefonische verkoop tegen te houden" en dan:
www.infofilter.nl. Ik heb gelijk de link aangeklikt en mijzelf aangemeld om en via mijn vaste nummer en via mijn 06 niet meer lastig te worden gevallen met zeg maar spam. Een soort sticker op de telefoon van NEE geen huis aan huis en NEE geen reclame.

Het gaat een week of vier duren voordat een en ander is verwerkt en doorgegeven aan al die instanties die zich bezighouden met telefoonterreur rond etenstijd. Het lijkt me heerlijk om niet meer te horen: " Spreek ik met Ellis Kon, mevrouw Ellis Kon, mag ik u feliciteren. U krijgt van ons 25% korting...." bla bla bla. Nog even, en dan hoef ik mij daar niet meer aan te ergeren. Sorry, callcenter-mensen, jullie doen echt je best, maar ik voel bij telefonische verkoop al gauw mijn nekharen licht irriteren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten