maandag 11 mei 2009

"Hij' s mooi......"


"Hij's is mooi, ben je al in Oegstgeest?" Met deze blijde boodschap werd ik gebeld door mijn opdrachtgever. De klok wees 10 over 4 aan op het dashboard. Tussen 4 en 5 uur in de middag zouden de eerste exemplaren van de DSN Dealerholding Top50 worden gebracht. Ik reed al op de grens tussen Leiden en Oegstgeest dus met 10 minuten was ik er.
En echt...hij is mooi, deze vijfde uitgave waarin het wel en wee van de Nederlandse autodealer op het witte papier is vastgelegd. Een top 50, altijd al interessant maar dit jaar in het bijzonder. Wie staan er nog in de top, wie zijn er uit. Het aantal nieuwverkopen is het afgelopen jaar drastisch gedaald, hetgeen zich vertaald in deze top 50.

Met een exemplaar onder mijn armen op weg naar mijn volgende afspraak, een blijde Clem achterlatend. En zelf natuurlijk ook een trots gevoel, we did it. Morgen nog even de drukker en binder bedanken, die ondanks de vertraging aan de aanleverzijde toch nog sneller konden uitleveren dan verwacht. Helemaal top.

Geen opmerkingen: