dinsdag 5 mei 2009

E-nieuwsbrieven

De een na de andere e-nieuwsbrief komt je mailbox binnen. Het gaat er op lijken dat steeds meer bedrijven het fenomeen hebben ontdekt. Prima, ik heb er wel wat mee ondanks dat ik geschoold ben voor de printuitgave (er gaat niet boven papier :)).
Recentelijk werd ik ook gevraagd een e-nieuwsbrief in elkaar te zetten. Okee, doen we, Maar toen gelijk, waarmee? Er zijn tig aanbieders die er prat op gaan dat zij de beste tool hebben. Dat zal. Ik geloof het direct....

Vandaag kwam er een mail in mijn box van Erno Hannink. Erno heeft onderzoek gedaan naar elektronische nieuwsbrieven. En volgens hem zijn er drie mogelijkheden:
FeedBlitz, Aweber en Autorespond.

Komende dagen mij daarin maar gaan verdiepen. Altijd handig om kennis in je portefeuille te hebben, thanks Erno

Geen opmerkingen: