
Het is zo'n dag waarop het moeilijk starten is. De eerste uren online toch wonderlijke zaken tegengekomen. Zoals
de man die onder de douche je vertelt wat zijn verkoopideeën zijn. Onder het mom 'verfrissende verkooptips'. Waarom doe je dat? In plaats van naar zijn verhaal te luisteren denk ik al gauw, hoe vaak moest dit worden opgenomen? Is het de douche bij hem thuis? Welke producten gebruikt hij? Met of zonder zwembroek aan? En.. wie heeft de 'eer' gekregen om te filmen.

Deze klok wordt gebruikt om jonge kinderen die nog geen klok kunnen kijken met tijd te leren omgaan. Heel simpel met kleurcodes. Volgens mij kan dit idee ook ingezet worden voor volwassenen. Hoeveel tijd mag je ergens aan besteden? Over hoeveel tijd moet ik de deur uit? Hoe lang heb ik voor mijn verkoopgesprek. Een soort van kookwekker maar dan zonder geluid.
Ik stel voor dat de salesman zich gaat afdrogen. Ben toch niet echt gecharmeerd van deze frisse aanpak, die kleurenklok daarentegen, die heeft wel wat.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten